اگر شما هم از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنید ممکن است با خطای missing temporary folder در وردپرس روبرو شده باشید.

این خطا بارگذاری تصاویر، آپدیت قالب ها و افزونه ها را غیر ممکن میکند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا عوامل بوجود آمدن این خطا و رفع این خطا را بررسی نماییم.

خطای missing temporary folder چیست؟

خطای missing temporary folder در وردپرس یکی از خطاهایی است که بسیاری از کاربران با آن روبرو شده اند، این مقاله را مطالعه نمایید تا یک بار برای همیشه عوامل رخ دادن این خطا و رفع آن را یاد بگیرید.

دلیل رخ دادن خطای missing temporary folder در وردپرس

این خطا به دلیل تنظیمات نادرست php در محیط هاستیینگ وردپرس رخ میدهد.

در هاست شما تنظیمات خاصی برای php وجود دارد که در یک پوشه موقتی برای استفاده برنامه هایی مانند وردپرس برای ذخیره موقت داده ها قبل از ذخیره آن ها در محل اصلی مورد نظر استفاده میشود.

اگر محل این پوشه در تنظیمات php هاست شما تعریف نشده باشد، وردپرس قادر به ذخیره موقت این اطلاعات نیست و با خطای missing temporary folder مواجه میشوید.

حالا که دلیل مواجه شدن با خطای missing temporary folder را یاد گرفتید با ما همراه باشید تا رفع این خطا را هم بررسی نماییم.

رفع مشکل موجود نبودن پوشه موقت در وردپرس

برای رفع این مشکل کافیست تا به هاست خود مراجعه و پوشه wp-config.php را ویرایش نمایید و قطعه کد زیر را به فایل wp-config.php اضافه نمایید:

حتما بخوانید  بررسی خطاهای هنگام نصب افزونه و رفع آنها

 

 

بعد از اضافه کردن قطع کد بالا تغییرات را ذخیره و به پوشه wp-content مراجعه نمایید و یک پوشه به نام temp ایجاد نمایید.

حال به پیشخوان وردپرس خود رفته و فایل های مورد نظرتان را به راحتی بارگذاری نمایید.

اگر راه حلی که توضیح دادیم مشکل را رفع نکرد باید دسترسی فایل ها و پوشه های wp-content را بررسی نمایید تا مشکلی در دسترسی ها وجود نداشته باشد.

در حالت کلی این خطا برای هاست های بسیار ضعیف رخ میدهد پس در انتخاب شرکت میزبان وب (هاستینگ) خود دقت نمایید تا با این مشکلات روبرو نشوید.

البته میتوانید برای رفع خطای missing temporary folder در وردپرس از هاستینگ خود درخواست رفع مشکل نمایید تا آن ها مشکل شما را برطرف نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای